Reflectie - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Reflectie - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Reflectie

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

18 Augustus 2012 | Nederland, Heerenveen

Voorafgaand aan de vakantie in de Balkan keek ik heel erg uit naar het ontmoeten van de lokalen en medereizigers en het zien van mooie steden en gebieden. Het leren kennen van mensen met andere denkbeelden en invalshoeken verrijkt je leven en geest.

Gedurende mij vakantie heb ik me nooit alleen gevoeld, al waren er momenten dat ik (soms bewust) alleen was. Dit sluit volledig aan bij het beeld dat ik al had van de wereld, het bestaat voor het overgrote deel uit goedwillende mensen. Natuurlijk kom je mensen tegen die ideeën hebben die enkele decennia geleden gemeengoed waren, maar die heb je ook in Nederland.

Ik vind het lastig één land, stad of moment de labelen als “mooiste van de trip”, dus dat doe ik dan ook niet. Laat ik het afdoen met de zin dat de vakantie als geheel het mooiste onderdeel van deze maand geweest is. Het is wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar en zal over enkele maanden al beginnen met het plannen van mijn volgende lange vakantie.

  • 05 Oktober 2012 - 19:53

    Anneke ( 't Wald ):

    Sjirk, wat goed van je! Je reisverslag compleet gemaakt.
    Bedankt voor het mee laten genieten van je reis.
    Ik heb echt genoten van je verhalen, heel plezierig om te lezen.

    Groeten, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Johan Sebastian

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 1114
Totaal aantal bezoekers 49398

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Demski's Ticket to the Baltics

06 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Demski's Drang Nach Osten

15 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Demski in de Balkan

05 Februari 2009 - 09 Juli 2009

Demski op Kòrsou

Landen bezocht: