Foute film en andermaal afscheid (dag 23) - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Foute film en andermaal afscheid (dag 23) - Reisverslag uit Skopje, Macedonië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Foute film en andermaal afscheid (dag 23)

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

07 Augustus 2012 | Macedonië, Skopje

Na te hebben genoten van het heerlijke ontbijt, loop ik naar beneden waar ik onder andere Alex naar een twijfelachtige film zie kijken. Op internet wordt 'Lambada' betiteld als een product dat het beste stof kan vangen. Hoe slecht het ook is, ik blijf kijken.

Wanneer een groot deel van de groep richting het strand vertrekt, neem ik andermaal afscheid van Uygar en voor de eerste maal van Daniel en Hannes. Daarna loop ik met eigenaar Djoko mee om een kaartje te halen voor de drie uur bus naar hoofdstad Skopje. Een half uur voor vertrek stap ik samen met Amerikaan Sean in een taxi naar het busstation.

Mijn reisgenoot wil meteen doorreizen naar Budva en ik start mijn zoektocht naar het Shanti hostel. Daar hebben ze echter geen plaats voor een eenzame backpacker. Ik word verwezen naar het Art Hostel, waar gelukkig wel ruimte voor me is. Na een half uur komt Sean aanwandelen die geen aansluiting naar Montengro heeft kunnen krijgen. We besluiten een hapje te gaan eten in de stad.

Sean blijkt een voormalig militair die in Afghanistan en Irak heeft gediend, maar geen 'action' heeft gezien. Komend schooljaar start hij met zijn rechtenstudie. Na de prima maaltijd slaan we profiant in voor de volgende dag en keren terug naar het hostel.

Eenmaal terug zit ik tot twaalf uur op de veranda,waarbij mijn ogen al verscheidene keren dichtvallen. Rond middernacht ga ik naar boven en duik ik in bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Macedonië, Skopje

Johan Sebastian

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 49454

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Demski's Ticket to the Baltics

06 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Demski's Drang Nach Osten

15 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Demski in de Balkan

05 Februari 2009 - 09 Juli 2009

Demski op Kòrsou

Landen bezocht: