Perspectief (dag 15) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Perspectief (dag 15) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Perspectief (dag 15)

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

20 Juli 2014 | Roemenië, Boekarest

Na op stap te zijn geweest, stap ik om negen uur uit bed. Het zal wederom een dag van relaxen worden. Na te hebben ontbeten, zoek ik het internet op om jullie te informeren over mijn belevenissen.

Wanneer ik de Nederlandse nieuwssites afstruin, word ik geconfronteerd met de gebeurtenissen in Oekraine. Woorden kunnen zoveel leed niet beschrijven. Ik kan alleen maar hopen dat de mensen die achter blijven, de kracht hebben en de steun krijgen die ze nodig hebben om ze door deze moeilijke tijd en daarna te helpen.

's Middags ben ik met Natasha en Grace de stad nog even doorgelopen. De dames vertrekken even voor middernacht met de trein naar Sofia. Ikzelf ben van plan om morgenochtend om acht uur de bus te pakken naar Veliko Tarnovo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan Sebastian

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 49373

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Demski's Ticket to the Baltics

06 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Demski's Drang Nach Osten

15 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Demski in de Balkan

05 Februari 2009 - 09 Juli 2009

Demski op Kòrsou

Landen bezocht: