Perspectief (dag 15) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Perspectief (dag 15) - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Perspectief (dag 15)

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

20 Juli 2014 | Roemenië, Boekarest

Na op stap te zijn geweest, stap ik om negen uur uit bed. Het zal wederom een dag van relaxen worden. Na te hebben ontbeten, zoek ik het internet op om jullie te informeren over mijn belevenissen.

Wanneer ik de Nederlandse nieuwssites afstruin, word ik geconfronteerd met de gebeurtenissen in Oekraine. Woorden kunnen zoveel leed niet beschrijven. Ik kan alleen maar hopen dat de mensen die achter blijven, de kracht hebben en de steun krijgen die ze nodig hebben om ze door deze moeilijke tijd en daarna te helpen.

's Middags ben ik met Natasha en Grace de stad nog even doorgelopen. De dames vertrekken even voor middernacht met de trein naar Sofia. Ikzelf ben van plan om morgenochtend om acht uur de bus te pakken naar Veliko Tarnovo.