Introductie - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Introductie - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Introductie

Door: Sjirk de Vries

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

05 Juli 2012 | Nederland, Heerenveen

Over tien dagen vertrek ik voor een kleine maand richting de Balkan. Komende zomer ga ik voor het eerst InterRailen, met trein (en bus) Europa door om iets van de wereld te zien.

De landen die ik ga bezoeken zijn achtereenvolgens Slovenië, Kroatië, Bosnië-Herzegovina, Montenegro, Albanië, Macedonië, Kosovo en Servië.

Op dit blog houd ik mijn belevenissen bij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerenveen

Johan Sebastian

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 49628

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Demski's Ticket to the Baltics

06 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Demski's Drang Nach Osten

15 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Demski in de Balkan

05 Februari 2009 - 09 Juli 2009

Demski op Kòrsou

Landen bezocht: