Hotel California 2.0 (dag 22) - Reisverslag uit Ohrid, Macedonië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu Hotel California 2.0 (dag 22) - Reisverslag uit Ohrid, Macedonië van Johan Sebastian Bachpacker - WaarBenJij.nu

Hotel California 2.0 (dag 22)

Blijf op de hoogte en volg Johan Sebastian

06 Augustus 2012 | Macedonië, Ohrid

Sunny Lake Hostel in Ohrid doet zoals aangegeven denken aan mijn verblijfplaats in Tivat. Thomas, een Amerikaan die in het hostel werkt/verblijft typeert het als Hotel California. Maar aangezien er in tegenstelling tot het Eagles-nummer wel de mogelijkheid is te vertrekken, wil ik daar 2.0 aan toevoegen.

Rond half tien schuif ik aan bij het ontbijt en raak ik in gesprek met drie Aussies. Met twee van hen ga ik op het middaguur naar de bakker, waar de diverse lekkernijen om onze aandacht schreeuwen.

's Middags ben ik voornamelijk aan het hangmat-hangen en Olympische Spelen kijken. Na het eten begint het lange wachten op de finale 100 meter sprint, met Usain Bolt en Churandy Martina. Er wordt besloten een weddenschap aan te gaan met de eindtijd van eerstgenoemde. De pot van ongeveer 20 euro gaat aan mijn neus voorbij, omdat mijn eindtijd niet de tijd is die het Jamaicaanse sprintwonder op de klokken zet.

Tijdens de gesprekken, voel ik een hand op mijn schouder en blijkt Uygar net te zijn aangekomen in het hostel, kleine wereld.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Macedonië, Ohrid

Johan Sebastian

Actief sinds 22 Jan. 2009
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 49454

Voorgaande reizen:

19 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Demski's Ticket to the Baltics

06 Juli 2014 - 01 Augustus 2014

Demski's Drang Nach Osten

15 Juli 2012 - 10 Augustus 2012

Demski in de Balkan

05 Februari 2009 - 09 Juli 2009

Demski op Kòrsou

Landen bezocht: